Odpowiedzi

2009-12-21T19:45:27+01:00
To znaczy podobać się innym osobom, wyróżniać się z tłumu.
Mieć jakieś zasługi na swoim koncie przez to ludzie spoglądają na tą osobę inaczej. Jest to osoba w jakiś sposób wyróżniona. Budzi zainteresowanie i podziw oraz szacunek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:48:59+01:00
W dzisiejszych czasach bycie gwiadą jest bardzo proste.Wystarczy zrobić coś bardzo głupiego i już się jest gwiazda ale ...żęby nią naprawdę być trzeba mieć w sobie olbrzymi talent do czego kolwiek. Następnie wystarczy znaleźć kogoś kto cie zuważy i pomoże zostać gwiazdą np. rocka albo gwiazdą kina.... Niektórzy rodzice nazywają swoje pociechy małymi gwiazdkami :*Jeśli jesteś znany choć tylko na swojej ulucy to już jestes gwaizdą...