Odpowiedzi

2009-12-21T19:52:01+01:00
Edyta Górniak jest moim idolem ponieważ fascynuje mnie jej dzwięk, głos i styl bycia. myślę że dlamnie jest najlepsza.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:54:02+01:00
Moją idolką jest lindsay lohan.Jest to młoda amerykańska gwiazda,jest jedną z najpiekniejszych dziewczyn na świecie.Staram sie upodobnić do niej ,przefarbowałam sobie włosy na podobny kolor o długi czas zapuszczam włosy by były podobne do jej.uwielbim nosić tak jak ona kapelusze,moim ulubionym jest panama .Lubię tak jak ona ubierać sie w krótkie, świecące sukienki.jednak jej życie od mojego różni się całkowicie. Nie chcę sie do niej upadabniać ,gdyz nie podoba mi sie jej zachowanie wolę być soba!