Możecie mi pomóc?? Potrzebuje jak najszybciej życzenia bożonarodzeniowe dla moje nauczyciela od niemieckiego (te życzenia mają być oczywiście po niemiecku). Bardzo bym was prosiła o tłumaczenie. Bo jak szukałam to są bez tłumaczenia. Z góry bardzo serdecznie wam dziękuje i życzę udanych Świąt:)

3

Odpowiedzi

2009-12-21T19:49:04+01:00
Frohe Weihnachten und einen guten Start ins neue Jahr wünscht ..
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i dobrego startu w nowym roku życzy ...
2009-12-21T19:53:42+01:00
Ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest sowie Gesundheit, Glück und Erfolg für das kommende Jahr.-
Radosnego i skłonnego do zadumy Bożego Narodzenia oraz zdrowia, szczęścia i sukcesu na ten składający się rok.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:56:35+01:00
Dużo radości, bogatych prezentów,spełnienia marzeń i wiele miłych chwil spędzonych w gronie rodzinnym w czasie świąt Bożego Narodzenia

eine Menge Spaß, reichen Gaben, Träume zu erfüllen und viele schöne Momente im Kreise der Familie an Weihnachten

raczej dobrze :)