Nalej do szklanki wody z płynem do naczyń. Rozetnij słomkę w słoneczko i zrób bańkę. Podgrzewaj powietrze W BAŃCE za pomocą np. świeczki (można powietrze podgrzewać przykładając świeczkę do końca rurki). Zapisz obserwacje.
Mi nie wychodzi, bo bańka się zmniejsza, a pani powiedziała, że na pewno nie będzie się zmniejszać :-((((((
PROSZĘ zadanie jest na jutro
NA PEWNO DAM NAJ !!!

2

Odpowiedzi

2009-12-22T17:28:04+01:00
Ja Ci powiem, że na pewno się nie zmniejsza !
Ponieważ ogrzewane powietrze powiększa swoją objętość.
Więc bańka rośnie.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T19:27:08+01:00
No to tak:
-bańka się na 100% nie zmniejsza, bańka rośnie
-ogrzewane powietrze (jak wcześniej powiedział Ziomek...)powiększa objętość

ps.jeśli pomogłam daj najlepszą odpowiedż :]





5 2 5