Odpowiedzi

2009-12-21T19:50:08+01:00
Przyczyny :
- przenikające do atmosfery tlenki siarki,
- przenikające do atmosfery tlenki azotu,
- zanieczyszczenie atmosfery,
4 5 4
2009-12-21T19:52:10+01:00
-zanieczyszczenia
-gazy emitowane przez:
elektrownie, samochody
-przenikajace do atmosfery tlenki siarki
-przenikajace do atmosfery tlenki azotu
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:54:42+01:00
Zanieczyszczenia
-gazy emitowane przez:
elektrownie, samochody,fabryki itd
-przenikające do atmosfery tlenki siarki
-przenikające do atmosfery tlenki azotu
-i inne szkodliwe gazy
-hmmm nie wiem czy dobrze le moze warstwa ozonowai słonc3e?
4 3 4