Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:55:12+01:00
A) Zair- Kongo: wilgotny las równikowy- klimat równikowy wilgotny
b) Niger- Międzyzwrotnikowa, równikowa, podrównikowa
c) Nil: Wszystkie strefy klimatyczne Afryki: strefa równikowa, dwie strefy podrównikowe, dwie strefy zwrotnikowe, dwie strefy podzwrotnikowe
6 3 6
2009-12-21T19:54:53+01:00
A) równikowy wybitnie wilgotny
b) podrównikowy
c) zwrotnikowy suchy
2 5 2