Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:59:40+01:00
M = 2 kg
v = 2 m/s
s = 1 m
W = F * s
W = ΔEk = (m * v^2) / 2
F * s = (m * v^2) / 2
F = (m * v^2) / (2 * s)
F = 2 * 4 / 2 = 4 N
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:10:53+01:00
M=2kg
v=2m/s
s=1m

F=?
v= s/t
t=s/v
t=1m:2m/s = 1/2s (m sie skruca)

p=m*v
p=2kg*2m/s = 4kg*m/s
P=F*t
F=t/p
F=1/2s: 4km*m/s=0.125N

:D :D :D POZDRO :D :D :D
5 1 5