Wszystkich uczniów szkoły w Zwierzyńcu zapytano, czy mają w domu zwierzę. Wyniki wyrażone w procentach przedstawiono na diagramie. Tych, którzy odpowiedzieli twierdząco, poproszono o sprezyzowanie, jaki to zwierzak poprzez wybranie jednej odpowiedzi. Wyniki przedstawiono na drugim diagramie.
1 Diagram:
Nie- 24%
Tak-76%
2 Diagram:
Rybki-28%
Pies-26%
Kot - 16%
papuga-14%
inne- 16%

Ile procent uczniów tej szkoły ma w domu kota?

Prosze o wszystkie obliczenia ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:55:38+01:00
X - ilość wszystkich osob
0,76x - osoby majace zwierze
0,16 * 0,76x = 0,1225x - osoby majace kota.
Odp. w domu ma okolo 12 % uczniow kota
2 5 2
2009-12-21T19:56:56+01:00