Odpowiedzi

2009-12-21T19:56:47+01:00
Cechy nabyte:
- chodzenie,
- mówienie.


Cechy wrodzone:
- inteligencja,
- temperament.
2009-12-21T19:57:01+01:00
Wrodzone np. wygląd...
Nabyte to np. różne umiejętności (i tu sobie wymień np.takie jakie ty potrafisz ~ rysowanie,pisanie...)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:58:22+01:00
WRODZONE: wygląd , sposob funkcjonowania narzadow wewnętrznych , występowanie specjalnych uzdolnień .

NABYTE: lenistwo , egoizm , pracowitość , uczciwość oraz sumienność