Odpowiedzi

2009-12-21T20:02:00+01:00
Nim gwiazdka zabłyśnie,
nim wigilia przeminie,
niech Ci błogosławi Panienka z Dzieciną.
Niech się Twoje życie
w szczęśliwości splata

Mikołaja w kominie,
prezentów po szyje,
zielonej choinki,
prezentów trzy skrzynki.

Wszystkiego najlepszego!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Boma
  • Rozwiązujący
2009-12-21T20:01:27+01:00
Życzę ci dużo zdrowia, uśmiechu na twarzy, dużo pieniędzy, mnóstwo prezentów pod choinką, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze.