Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:00:32+01:00
Mikoryza to wspólne życie dwóch organizmów. Organy dwóch organizmów łączą się i wymieniają się substancjami odżywczymi, które potrzebne są do prawidłowego rozwoju. Podczas mikoryzy każdy organizm czerpie jakąś korzyść.
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:02:19+01:00
Najprosciej mowiac jest to wspolycvie korzeni roslin z grzybami, czyli naprzenmienne czerpanie korzysci obu tychj organizmow, najczesciej grzyby pobieraja substancje odzywcze, a rosliny inne substancje np, siarke wytworzone w procesie fotostynetzy anoksygenicznej, ktora przperowadzaja wlasnie grzyby
1 5 1
2009-12-21T20:06:10+01:00
Mikoryza - wspólne życie dwóch organizmów. Organy dwóch wymieniają się substancjami odżywczymi, potrzebnymi do prawidłowego rozwoju. Każdy organizm w mikoryzie ma jakieś korzyści.
2 3 2