Odpowiedzi

2009-12-21T20:11:48+01:00
Pierwsze wazne dla mnie przezycie odylo sie w sylwestra 2005 year.Poszlysmy na impreze z kilkoma kolezankami do nieznajomego boyfrend.Pilismy alkochol i zostalismy u niego na noc. Po dwuch tygodniach zadzwonila do mnie i chciala sie ze mna spotkac. Pierwszy raz slyszalam u niej takie przerazenie w glosie. Powiedziala mi że jest w ciazy z kolega z ktorym bylismy na imprezie. Przezylam to tak bardzo jak ona poniewaz to moja przyjaciolka.



The first important experience for me took place in the New Year's Eve 2005 year.Go to party with some girlfriends to a stranger boyfrend.Drink alkochol and we were with him at night. After the space of two weeks, called me and wanted to meet me. The first time she had heard such terror in his voice. She said to me that it is pregnant with colleagues with whom we were at a party. I experienced so much as because she is my friend.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:37:50+01:00
* Nie wiem czy to opowiadanie, takie jakieś napisałem . ; *

POLISH CHRISTMAS
Christmas starts on Christmas Eve. This is the day when most families decorate their Christmas tree. The most important part of the day is the evening, when people share a Christmas wafer and wish everybody all the best for the future. Then they eat Christmas Eve Supper. The table has white tablecloth with some hay under it. The hay reminds us of Jesus and where He was born. There is always an extra plate in case someone comes unexpectedly. On thet particular night everybody is welcome into your house. There are usually twelve different dishes. There is no meat, but there is lots of fish, usually herring and fried carp. We drink a traditional drink made from dried fruit.
POLSKIE ŚWIĘTA
Święta zaczynają się w Wigilię. W tym dniu wiele rodzin ubiera swoje choinki.
Najważniejszą częścią dnia jest wieczór, w którym każdy dzieli się opłatkiem i życzy sobie wszystkiego najlepszego na przyszłosć . Po tym oni jedzą wigilijną kolację. Stół ma biały obróz, a pod nim znajduje się sianko. Siano przypomina Jezusa i miejsce w którym się urodził. Zawsze zostawiamy puste miejsce w razie gdyby przyszedł niespodziewany gość. Każdy jest mile widziany w tęp noc. Kolacja zazwyczaj składa się z 12 potraw, jest mało mięsa, ale za to jest mnóstwo ryb, tak jak karp. My pijemy tradycyjny kompot z suszonych owoców.

* Zrobiłem co w mojej mocy . ; **