Odpowiedzi

2009-12-21T20:10:28+01:00
997*998+2=995008

997 do potęgi 2 + 999= 995008

995008:995008= 1 :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:12:16+01:00
997*998 + 2
------------------------------- = 1
997(do kwadratu) + 999

997*997 + 997*1 + 2
-------------------------- = 1
997*997 + 999

997*997 + 999
---------------- = 1
997*997 + 999
2 4 2
2009-12-21T20:12:22+01:00
997*998+2 / 997²+999=1
995006+2 / 994009+999=1
995008/995008=1