Odpowiedzi

2009-12-21T20:10:41+01:00
Szanowny Panie Kierowniku !

Zwracam się do pana z prośbą o dofinansowanie.Zarobki rodziny są bardzo mało i miesięcznie nie wystarcza nam na czynsz oraz jedzenie.Proszę o dofinansowanie w wysokości 499 polskich złotych miesięcznie.

Z uszanowaniem
Zdzisław

Pomogłem? Daj najlepszą.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:12:40+01:00
Do kierownika opieki społecznej

Zwracam się z prośbą o przyznanie mi Kasi Kowalskiej jednorazowej zapomogi w wysokości 500zł. Bardzo potrzebuję pańskiej pomocy. Mam wielkie kłopoty w domu związane z chorobą mojego dziecka. Potrzebuje zebrać dużą gotówkę na operację dla niego. Z góry dziękuję. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy.

Kasia Kowalska


proszę:)
Mialam takei zadanie własnie na lekcji i pani nam to podawała:) mam nadzieję ze pomogłam
2 1 2
2009-12-21T20:14:23+01:00
Drogi kierowniku!zwracam się do Pana o zapomogę w kwocie mieszczącej do 500zł. Byłbym wdzięczny za każdy dobry gest.
Pańska pomoc uradowałaby wiele osób.taka akcja nie jest trudna,a czyni wiele!
Myśle że te argumenty przekonaja pana do przemyslenie tej kwestii.



XD
1 1 1