Odpowiedzi

2009-12-21T20:14:01+01:00
Objętość prostopadłościanu to a*b*c

objętość sześcianu to a do potęgi 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:14:03+01:00
Znaczy się objętość czy pole??

Objętość:
V=axbxc

Pole powierzchni całkowitej:

Pc=Pb+Pp

Pb-pole powierzchni bocznej
Pp-pole podstaw
1 5 1
2009-12-21T20:14:15+01:00
Na objętość prostopadłościanu: a×b×c na sześcian : a³