Odpowiedzi

2009-12-21T20:13:05+01:00
Jak się nie mylę to z przywiązania duchownego i modlitwy....
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:14:21+01:00
Vianney brał siłę do heroicznej pracy w Ars ponieważ modlił się przy tabernakulum czekając na kobiety do spowiedzi

Krótko, zwięźle i na temat xD
Jeśli za krótko to sory.
Pozdrawiam :)
3 4 3
2009-12-21T20:15:10+01:00
Vianney brał siłę do heroicznej pracy w Ars ponieważ modlił się przy tabernakulum czekając na kobiety do spowiedzi


hehe mam tak samo:)<lol> mialam tak na lekcji siostra nam dyktowała to będzie na 100% dobrze!!

Prosze:)
4 4 4