Odpowiedzi

2009-12-21T20:22:18+01:00
Każde dziecko o tym wie
że ta gra najlepsza jest.
Życzę Ci sukcesów w niej
i dużo prezentów pod choinkom miej.
Więc już odpakuj je
no i bardzo uciesz się.
2009-12-21T20:27:25+01:00
Nie wiem z jakiej okazji te życzenia to kropki napisze:D:D
Nie wiem co to jest te WOW więc na ten temat nic niestety nie napisze ;/

Z okazji ......(może nadchodzących świąt?) życzę Ci codziennie nowych wrażeń. Wielu sukcesów w grze i podejmowania nowych wyzwań. Abyś poszerzał swoją wiedzę na temat informatyki i zawsze mógł korzystać z komputera ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:26:56+01:00




Drogi kolego

Życze ci bardzo ale to bardzo, bardzo mocno z całego serca.
Słyszałem, Że jesteś bardzo ale to bardzo, bardzo zainteresowany infinformatyką i lubisz grac w WOWa, niewiem co to za gra, ale chciałbym
żebyś mnie nauczył w nią gra. Jeszcze raz życzę dużo zdrowia i szczęścia na każdy dzień.


wpisz swoje imię oki!