Chemia nowej ery 1 strona 35 zadanie 68
W każdym rzędzie przekreśl litery tworzące nazwy gazów występujących w powietrzu. pozostałe litery utworzą nazwę zjawiska,które przyczynia się do wzrostu temperatury powietrza na Ziemi.

N E E O F N E K
T A C Z O I T E
P O L A Z R O N
N I H A E N L Y

takie są litery napiszcie przez myślniki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:16:35+01:00
Gazy:
1. Neon
2.Azot
3.Ozon
4.Hel

H: Efekt ciplarniany
46 4 46
2009-12-21T20:19:34+01:00
Efekt cieplarniany

- neon
- azot
- ozon
- hel
22 3 22