Odpowiedzi

2009-12-21T20:18:42+01:00
Ponieważ to jest hymn i jest tradycja że patriota powinien to czynić.
2009-12-21T20:19:14+01:00
Ponieważ to był pierwszy hymn Polski,jest to pieśń patriotyczna która pobudzała polaków do walki z zaborcami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:19:45+01:00
,, Rota'' jest ważna dla narodu polskiego ponieważ mówi o nas - o polakach. Ta pieśń mówi o tym, że Polacy nigdy się ,nie poddadzą, choćby nie wiem co.