Odpowiedzi

2009-12-21T20:27:08+01:00
A) V=abc /ac
V/ac=b

b)P=πr(r+L) / πr
p/πr= r+L -r
p/πr -r = L

c)P=6a² /6
p/6=a²
pierwiastek z p/6=a

d)V=1/3πr²H *3
3V=πr²H /πH
3V/πH=r²
pierwiastek z 3V/πH=r

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:28:54+01:00
A)
V=abc | : a*c
V / ac = b

b)
P=πr(r+L) | :πr
P / πr = r+L | -r
( P / πr ) -r = L

c)
P=6a² | :6
P / 6 = a² |√
√( P / 6 ) = a

*)
V=⅓πr²H | *3
3V=πr²H |:πH
3V / πH = r² |√
√ (3V / πH) = r

Pozdrawiam
9 5 9