Odpowiedzi

2009-12-21T20:24:18+01:00
M.układajaca
D.ukladajacej
C.ukladajacej
B.ukladajaca
N.ukladajaca
Ms.ukladajacej
W.ukladajaca

M.zakratowana
D.zakratowanej
C.zakratowanej
B.zakratowaną
N.zakratowaną
Ms.zakratowanej
W.zakratowana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:33:43+01:00
L.poj: l.mn

M. zakratowana M. zakratowane
D. zakratowanej D. zakratowanych
C. zakratowanej C. zakratowanym
B. zakratowaną B. zakratowane
N. zakratowaną N. zakratowanymi
Msc. zakratowanej Msc. zakratowanych
W. zakratowano W. zakratowane



l.poj l.mn

M.układająca M. układające
D. układającej D. układających
C. układającej C. układającym
B. układającą B. układające
N. układającą N. układającymi
Msc. układającej Msc. układających
W. układająco W. układające
2009-12-21T20:34:13+01:00
L.poj. l. mn.

M.zakratowana M.zakratowane
D.zakratowanej D.zakratowanych
C.zakratowanej C.zakratowanym
B.zakratowana B.zakratowane
N.(z) zakratowaną N.(z)zakratowanymi
Msc.o zakratowanej Msc.o zakratowanych
W.zakratowana! W.zakratowane!



M.układająca M.układające
D.układającą D. układające
C.układającej C. układającym
B.układającą B. układające
N.(z) układającą N.(z) układającymi
Msc.o układającej Msc. o układających
W.układająca! W.układająca!