Mam napisać list do gwiazdy więc postanowiłam że napisze do Justina Biebera.Tylko nie umiem dobrze ang i trzeba mi przetłumaczyć


Cześć Justin!
Jestem twoją fanką z Polski.
Twoje piosenki są bardzo ładne.
Najbardziej lubię "Love Me"
Jesteś super!
W Polsce masz wielu fanów.
Przyjedziesz tutaj niedługo?


a i cos jeszcze możecie dopisać albo zmienić napisałam tylko przykładowy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:25:47+01:00
Hi Justin!
I am your fan from Poland
Your songs are great I love them
Your the best song is "Love Me"
You are fantastic singer
In Poland you have a lot of fans too
Will you come here soon?
Greatings , [Imie]

Pomogłem? Daj najlepszą proszę.

Troszkę dodałem :) Nie powinno być błędów
1 5 1
2009-12-21T20:25:54+01:00
Hi Justin!
I am your fun from Poland .
Your songs are very pretty.
I the most like "Love My"
You are fantastic singer!
You in Poland have many fans.
You will arrive here soon?


życzę powodzeniaaa ;)
8 1 8