Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:26:37+01:00
Gabriel Narutowicz pełnił rolę prezydenta tylko 2 dni, ponieważ został postrzelony.

1922r- Zamach na Gabriela Narutowicza
2009-12-21T20:27:21+01:00
Nie było prezydenta, który pełniłby władzę tylko 2 dni.
Narutowicz był prezydentem przez 5 dni, no ale może to o niego chodziło.
2009-12-21T20:33:02+01:00
Gabriel Narutowicz- został postrzelony.