Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:30:36+01:00
Ponieważ uprawy są coraz bardziej zmechanizowane. Nie potrzeba tylu ludzi co kiedyś ponieważ teraz zastępują ich skuteczniejsze maszyny, potrzebni są tylko ludzie którzy potrafią je obsługiwać.

Pomogłem? Daj najlepszą proszę.
1 5 1
  • kk33
  • Początkujący
2009-12-21T20:34:58+01:00
Corazczęściej ludzi zastępują maszyny np;silnik parowy napędzał pociągi i windy oraz służyły jako maszyny do szycia...pierwsza taka maszyna została skonstruowana w 1769roku.
1 5 1
2009-12-21T20:40:36+01:00
Moim zdaniem dla tego że Unia Europejska i państwo wydaje dużo pieniędzy na właśnie rozwój gospodarczy, nie ma kto opłacac rolników itd.
Wzrasa bezrobocie i ogółekm bieda...
nasz kraj ;//
1 5 1