ZADANIE 1
PAŃSTWA DZIELIMY NA GRUPY ZE WZGLĘDU NA:
A -GŁOWĘ PAŃSTWA,
B- ZALEŻNOSCI POMIĘDZY JEDNOSTKAMI PODZIAŁU TERYTORIALNEGO,
C- USTRÓJ POLITYCZNY.
DO PODANYCH PAŃSTW DOPISZ ODPOWIADAJĄCE IM KRYTERIA:
POLSKA - REPUBLIKA, PAŃSTWO UNITARNE, DEMOKRATYCZNE
USA
FRANCJA
NIEMCY
ROSJA
UKRAINA
CHINY
BRAZYLIA
WIELKA BRYTANIA

ZADANIE 2
PRZENIEŚ SIE W PRZYSZŁOŚĆ...
JESTEŚ PEŁNOLETNIM OBYWATELEM. PODJĄŁEŚ PRACĘ.
PODAJ JAKI ZAWÓD WYKONUJESZ, W JAKIM ZAKŁADZIE PRACUJESZ I CO MÓGŁBYŚ ZROBIC, ABY TOBIE ŻYŁO SIE LEPIEJ - OPISZ 4 FORMY SWOJEGO UCZESTNICZENIA W ŻYCIU PUBLICZNYM. KRÓTKO UZASADNIJ CO SKŁONILO CIE DO TAKIEGO WYBORU.]


Bardzo, bardzo, bardzo proszę o rozwiązanie...
Oczywiście stawiam naj..

Pozdr:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:52:36+01:00
Polska - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Usa - Republika, Federacja, Demokratyczne
Francja - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Nemcy - Republika Federacja, Demokratyczne
Rosja - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Ukraina - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Chiny - Republika, Federacja, Totalitarne
Brazylia - Republika, Federacja, Demokratyczne
Wielka Brytania - Monarchia, Federacja, Demokratyczne
1 5 1
2009-12-22T00:05:30+01:00
Z1
USA - Republika, Demokratyczne
Francja - Republika, Demokratyczne
Niemcy - Republika Federacja
Rosja - Republika, Państwo Unitarne
Ukraina - Republika, Demokratyczne
Chiny - Republika, Totalitarne
Brazylia - Republika, Federacja
Wielka Brytania - Federacja, Demokratyczne
1 5 1