ZADANIE 1
PAŃSTWA DZIELIMY NA GRUPY ZE WZGLĘDU NA:
A -GŁOWĘ PAŃSTWA,
B- ZALEŻNOSCI POMIĘDZY JEDNOSTKAMI PODZIAŁU TERYTORIALNEGO,
C- USTRÓJ POLITYCZNY.
DO PODANYCH PAŃSTW DOPISZ ODPOWIADAJĄCE IM KRYTERIA:
POLSKA - REPUBLIKA, PAŃSTWO UNITARNE, DEMOKRATYCZNE
USA
FRANCJA
NIEMCY
ROSJA
UKRAINA
CHINY
BRAZYLIA
WIELKA BRYTANIA

ZADANIE 2
PRZENIEŚ SIE W PRZYSZŁOŚĆ...
JESTEŚ PEŁNOLETNIM OBYWATELEM. PODJĄŁEŚ PRACĘ.
PODAJ JAKI ZAWÓD WYKONUJESZ, W JAKIM ZAKŁADZIE PRACUJESZ I CO MÓGŁBYŚ ZROBIC, ABY TOBIE ŻYŁO SIE LEPIEJ - OPISZ 4 FORMY SWOJEGO UCZESTNICZENIA W ŻYCIU PUBLICZNYM. KRÓTKO UZASADNIJ CO SKŁONILO CIE DO TAKIEGO WYBORU.]

2

Odpowiedzi

2009-12-21T20:43:56+01:00
POLSKA - REPUBLIKA, PAŃSTWO UNITARNE, DEMOKRATYCZNE
USA - REPUBLIKA, FEDERACJA, DEMOKRATYCZNE
FRANCJA - REPUBLIKA, UNITARNE, DEMOKRATYCZNE
NIEMCY - REPUBLIKA, FEDERACJA, DEMOKRATYCZNE
ROSJA - REPUBLIKA, TRUDNO OKREŚLIĆ, OFICJALNIE DEMOKRATYCZNE
UKRAINA - REPUBLIKA, UNITARNE, DEMOKRATYCZNE
CHINY - REPUBLIKA, FEDERACJA (OFICJALNIE), TOTALITARNE
BRAZYLIA - REPUBLIKA, FEDERACJA, DEMOKRATYCZNE
WIELKA BRYTANIA - MONARCHIA, HMM... FEDERACJA, DEMOKRATYCZNE
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:52:16+01:00
Polska - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Usa - Republika, Federacja, Demokratyczne
Francja - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Nemcy - Republika Federacja, Demokratyczne
Rosja - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Ukraina - Republika, Państwo Unitarne, Demokratyczne
Chiny - Republika, Federacja, Totalitarne
Brazylia - Republika, Federacja, Demokratyczne
Wielka Brytania - Monarchia, Federacja, Demokratyczne

mam nadzieje że starczy tyle...:)
3 3 3