Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:38:34+01:00
Eucharystia i komunia swieta to bardzo wazna czesc mszy swietej. Dzieki niej zblizamy sie do Boga,oczyszcza nasza dusze z grzechow.
2009-12-21T20:39:45+01:00
Sądzę, że dlatego bo w czasie eucharystii czy przystępowania do komunii dajemy P. Jezusowi całkowity zasięg działania, Jezus daje nam także łaskę, która jest nam potrzebna do życia i wybrania właściwej drogi :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:43:17+01:00
Chrześcijanin powinie uczestniczyć w Eucharystii po to by zjednoczyć się z Jezusem.Przyjmowanie Eucharystii daje nam nowe lepsze życie.Dzięki niej jesteśmy bliżej Pana Boga i to właśnie ona pomaga nam być dobrym i na drodze do Boga.Przyjmując Eucharystię kochamy Pana Boga i staramy się poprawić a ona nam w tym pomaga.