Odpowiedzi

2009-12-21T20:40:41+01:00
1.życzliwy
2.zawsze pomocny
3.rozważny w tym co robi
4.miły dla innych
itp.:)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T20:41:35+01:00
Cechy Jana Pawla II,gdyz jego dobrosc i milosc ludzi byly wyjatkowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:41:36+01:00
Powinien być: szczery, odpowiedzialny, miły, powinien być ogólnie dobrze wychowany. Powienien być także szanujący innych rzeczy, oraz inne osoby.