Proszę, daje naj ;*

Skreśl wyraz niepasujący do pozostalych
1. Kommode-Sessel-Regal-Schreibtisch-Bad
2. Rad fahren- faulenzen- aufraumen- fernsehen- Musik horen
3. lang- kurz- schwarz- lockig- glatt
4. Halsschmerzen- Arzt- Arnzneinen- Gymnastik- Fieber
5. phantastisch- langweilig- geil- super- spitze

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:39:58+01:00
1. Bad
2. faulenzen
3. schwarz
4. Gymnastik
5. langweilig
2009-12-21T20:40:51+01:00
1 Bad
2aufraumen
3locking
4Gymnastic
5spitze
2009-12-21T20:44:11+01:00
1. Bad
2.jezdziec na rowerze leniuchowac sprzatac ogladac tv sluchac muzyke (na logike nie wiem)
3. lockig dlugi krotki czarny lok śliski
4. gymnastyk
5.spitze
probowałam ale samemu prosze ocenić xD