Napisz czy prawda czy fałsz>:
a)Londyn lezy nad morzem Północnym
b)Pod koniec 16 wieku Londyn liczył prawie 200 tysięcy mieszkańców
c)Katedra Św.Pawła była najwiekszym kościołem w Londynie
d)w 16 wieku do ogrzewania lońdyńskich domów słuzyły koloryfery
e)W wolne soboty lońdynczycy chodzili do teatru
f)Popularną rozrywką były walki kogutów i szczucie psami niedźwiedzia
g)Na ulicach Londynu panowała cisza gdyż nie jeździły samochody i tramwaje.
PROSZE O POMOC DAM NAJ!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T21:01:09+01:00
A) Fałsz
b) Prawda
c) Prawda
d) Fałsz
e) Fałsz
f) Prawda
g) Prawda


Mam nadzieję że dobrze 
4 4 4
2009-12-21T21:07:22+01:00
A) Fałsz
b) Prawda
c) Prawda
d) Fałsz
e) Fałsz
f) Prawda
g) Prawda
2 2 2
2009-12-21T21:16:48+01:00
A)Londyn lezy nad morzem Północnym F (chyba F bo Londyn lezy na cieśniną Kaletańską)
b)Pod koniec 16 wieku Londyn liczył prawie 200 tysięcy mieszkańców P
c)Katedra Św.Pawła była najwiekszym kościołem w Londynie P
)w 16 wieku do ogrzewania lońdyńskich domów słuzyły kaloryfery F
e)W wolne soboty lońdynczycy chodzili do teatru F
f)Popularną rozrywką były walki kogutów i szczucie psami niedźwiedzia P
g)Na ulicach Londynu panowała cisza gdyż nie jeździły samochody i tramwaje. P

nie wiem czy dobrze ;))
3 2 3