Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:46:58+01:00
(65*156):2 = Pole
P = 10140 :2
p = 5070 cm²

Myślę, ze to najprostsze rozwiazanie, tym bardziej, ze wydaje mi się, że polecenie nieprawidłowo wpisaleś(aś) ;)
2009-12-21T20:48:12+01:00
2009-12-21T20:54:36+01:00
Dwie wysokości tego trójkąta są zarazem jego bokami, ponieważ wysokość pada pod katem prostym na bok, a w tym trójkącie dwa boki są do siebie pod katem prostym (przyprostokątne). Z tych trzech wysokości które są podane tylko najdłuższe tylko pasują:

½×65×156=5070