Ułóż i zapisz treść zadania do podanego krótkiego zapisu. Ułóż dwa pytania do tego zadania takie, aby jedno zadanie trzeba było rozwiązać za pomocą dodawania, a drugie - za pomocą odejmowania.
Krótki zapis treści zadania:
wiek taty - 36 lat
wiek Bartka - 9 lat
różnica wieku - ? lat

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T13:43:22+02:00
Tata ma 36 lat , jego syn Bartek ma lat 9 . Kto jest starszy i o ile?
36-9=27
Odpowiedź: Tata jest starszy o 27 lat .

Tata ma 36 lat , a jego syn Bartek 9 lat . Ile lat mają razem?
36+9=45
Odpowiedź: Razem mają 45 lat .
1 5 1
2009-09-15T13:59:10+02:00
Bartek ma 9 lat, a jego tata-36. Jaka jest suma wieku syna i ojca? O ile lat tata jest starszy od Bartka?
1 5 1