Odpowiedzi

2009-12-21T21:01:45+01:00
M.dwoje uczniów
D. dwóch uczniów
C. dwóm uczniom
B. dwoje uczniów
N. z dwoma uczniami
Ms. o dwóch uczniach
W. dwójka uczniów

M. czworo kurcząt
D. czworga kurcząt
C. czwordze kurczat
B. czworo kurcząt
N. z czworgiem kurczat
Ms. o czworgu kurczetach
W. Czworo kurcząt

Pzdr ;P
Ps: nie jestem pewna czy dobrze
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:03:05+01:00
M.dwoje uczniów m.czworo kurcząt
d.dwóch uczniów d.czterech kurcząt
c.dwojga uczniom c.czworga kurczętom
b.dwóch uczniów b.czworo kurcząt
n.dwojga uczniami n.czterema kurczętami
ms.dwóch uczniach ms. czterech kurczętach
w.dwojga uczniowie w.cztery kurczęta
1 1 1