Odpowiedzi

2009-12-21T20:59:13+01:00
Sp = 5*5 = 25
200 cm3 / 25 cm2 = 8 cm

Odp.: 8 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:59:20+01:00
Pole podstawy: a² = 5²= 25cm²
Objętość= pole podstawy×wysokość
200cm³=25cm²×h
h=200cm³÷25cm²=8 cm
Odp. Wysokość tego graniastosłupa wynosi 8 cm. ;]
2009-12-21T21:01:33+01:00
V = P*h
h = V : P,
P = (5cm)² = 25 cm² - pole podstawy
h = 200 cm³ : 25 cm² = 8 cm
Odp. Wysokość tego graniastosłupa jest równa 8 cm.