Jak powinno wygłądać przygotowanie rodziny do wizyty dusz pasterskich?

3
Musimy przygotować: wodę święconą,kropidło,pismo święte,biały obrus (najlepiej bez wzorów)świece, i ewnetualnie zeszyt do religi .U mnie wygląda to w ten sposòb,że zawsze na samym poczatku zmawiamy ròżne modlitwy,następnie rozmawiamy i tyle.Przynajmniej tak to u mnie wygląda ;)

Odpowiedzi

2009-12-21T21:01:44+01:00
Rodzina powinna przygotować stół, a na nim:
-biały obrus
-świece
-krzyź
-Pismo Święte
-woda święcona i "kropidło"


no i "co łaska" ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:01:19+01:00
Nie wiem czy dobrze ale tak mi sie zdaje ;))

Każda rodzina powinna na wizyte duszpasterska przygotować jakiś np. stoliczek ładnie przygotowany na którym będą przygotowane:
* zeszyty do religii dzieci mieszkających w tym domu
* woda święcona
* (to cos czym ksiądz nas kropi po głowie) ;P ale nie pamiętam jak to się zwie

Mi pani od religii powiedziała że tyle wystarczy i że jest dobrze więc chyba tak :)))

pozdrawiam
2009-12-21T21:53:58+01:00
Wszyscy domownicy powinni byc w domu

porozmawiać o tym jakie kwestie chcieliby omówić z księdzem
przypomnienie sobie po co i co powinna dawać wizyta duszpasterska ;)