Odpowiedzi

2009-12-21T21:02:38+01:00
V1 = 450km/5h -> 90 km/h
v2 = 180km/3h -> 60 km/h

Odp.: Samochód osobowy.
2009-12-21T21:03:51+01:00
Żeby sprawdzić, należy wyliczyć, ile każdy przejechał kilometrów na 1 godzinę
osobowy:
450km/5h = 90km/h

cięzarowy
180km/3h = 60km/h

Z większą prędkością poruszał się osobowy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:02:54+01:00
V=s/t
V1=450km/5h /:5
V1=90km/h

V2=180km/3h /:3
V2=60km/h

90km/h>60km/h

odp. większą prędkość uzyskał samochód osobowy