Odpowiedzi

2009-12-21T21:02:18+01:00
Był to biskup Miy w dzisiejszej Turcji
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:03:42+01:00
Mikołaj z Miry był to jeden z najbardziej czczonych przez Kościoły Prawosławne, a także uznawany za świętego przez Kościół katolicki.
Zasłynął jako cudotwórca, ratował żeglarzy i uratował miasto od głodu. Odwagą i sprawiedliwością wykazał się ratując od śmierci niesłusznie skazanych urzędników cesarskich.
2 5 2
2009-12-21T21:21:23+01:00
Mikołaj z Miry był to jeden z najbardziej czczonych przez Kościoły Prawosławne..Był Biskupem. Kościół Katolicki uważał Go za Świętego.
Był słynny jako cudotwórca, ratował żeglarzy i uratował miasto od głodu. Odwagą i sprawiedliwością wykazał się ratując od śmierci niesłusznie skazanych urzędników cesarskich.
2 3 2