Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:17:30+01:00
Należy spełnić niżej podane warunki(wykonać następujące kroki):
-Rejestracja przedsiębiorcy w Urzędzie Gminy/Miasta
-Reglamentacja działalności gospodarczej
-Zgłoszenie rozpoczęcia działalności do urzędu statystycznego i uzyskanie numeru statystycznego w systemie REGON
-Założenie rachunku bankowego i wyrobienie pieczątku firmowej
-Rejestracja w Urzędzie Skarbowym w celu uzyskania numeru identyfikacji podatkowej NIP
-Zgłoszenie przedsiębiorcy i jego pracowników do zakładu ubezpieczeń społecznych (ZUS)
-Zawiadomienie Państwowej Inspekcji Pracy o zatrudnieniu pracowników

Teraz jest to możliwe w tzw."jednym okienku" lecz w praktyce różnie to bywa.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T21:17:35+01:00
Trzeba niec odpowiednie pozwolenia i dokumenty...
1 5 1