Odpowiedzi

2009-12-21T21:39:53+01:00
A)O=2πr
O=2*π*1=2π
P=πr²
P=1²π=1π
b)O=2*√2*π=2√2π
P=√2²π=2π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:40:59+01:00
Kwadrat ma bok 2cm.Oblicz:
a)pole i obw. koła wpisanego w ten kwadrat
r=a/2
r=2/2=1

O=2pi*r
O=2pi cm
P=pi*r^2
P=pi cm^2

b)pole i obw. koła opisanego na tym kwadracie.
r=√2/2a
r=√2

O=2pi*r
O=2√2pi cm
P=pi*r^2
P=2pi cm^2

Jesli potrzebujesz to pi = 3,1415 ale nie bylo napisane w zadaniu czy trzeba je podstawić wiec nie podstawiam. :)

Pozdrawiam