Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T22:00:17+01:00
Bu = 63/100 * Bn
4 * Bn = 10 * Bu - 23
Bn = 1/4 * (10 * Bu - 23)
Bu = 63/100 * (1/4) * (10 * Bu - 23)
Bu = 63/400 * (10 * Bu - 23)
Bu = 630/400 * Bu - 1449/400
-23/40 * Bu = -1449/400
Bu = 63 / 10 = 6,3 zł

Bilet ulgowy kosztował 6,30 zł
2009-12-21T22:05:45+01:00
X-ulgowy
y-normalny
uklad:
0,63y=x
4y+23=10x

wiec
4y+23= 10(0,63y)
2,3y=23
y=10pln
x=6,30pln