Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T21:35:10+01:00
Te czerwone laseczki to: candy canes...

ozdoby na choinkę- Christmas Tree decorations
choinka- Christmas Tree
pierwsza gwiazdka- first star
dzwonki na choinkę- bells to Christmas Tree
kokardka- bow
światełka (te takie na choinkę)- lights
słodycze- candles
łańcuch (taki ozdobny)- garland
sztuczny śnieg- artificial snow
przypinane ptaszki, motylki- clip-on birds, butterflies
jemioła- mistletoe
migające lampki- blinking lights
wstążka- ribbon
ostrokrzew- holly

jak chcesz więcej to pisz... a dopiszę ;)
w załączniku masz tą laseczkę... o taką chyba chodziło;P
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T22:40:07+01:00
Św. Mikołaj-Santa Claus
choinka-Christmas tree
prezenty-prezenty
wigilia-Christmas Eve
czapka świąteczna-festive hat
dwanaście potraw wigilijnych-twelve Christmas Eve dishes
ozdoby swiąteczne-ornaments christmas
światelka choinkowe-lights christmas tree
świecznik-candlestick

laseczka cukrowa-sugar walking stick






2 4 2