Witam! Kupiłem dziewczynie która się fascynuje gotowaniem więc kupiłem jej książkę kucharską z potrawami polskimi !
Nie wiem co napisać na pierwszej stronie .
Chodzi mi o coś rymowanego krótkiego o gotowaniu z tej książki kucharskiej .

Proszę o pomoc. Ważne!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:52:57+01:00
Wiem, że bardzo lubisz gotowanie,
teraz nie będzie Ci obce żadne danie.
Więc przesyłam Tobie buziaki
i proszę o liczne przysmaki! :D
2 3 2
2009-12-21T21:55:27+01:00
Wg mnie warto napisac tutaj staaare przyslowie, ktore zreszta sprawdza sie od wielu lat: "Przez żołądek do serca"! :) mysle, ze nie trzeba sie rozpisywac. :)
1 1 1