Odpowiedzi

2009-12-21T21:53:11+01:00
Przyjaźń damsko - męska nie istnieje :)
Przyjaciel- poda zawsze Ci dłoń
Kiedy Wszyscy odchodzą On zostaje
Przyjaciel Osoba której nie musisz imponować
Przyjaciel osoba której nie kupisz
2 3 2
2009-12-21T21:53:50+01:00
Prawdziwy przyjaciel jest jak bumerang. Gdy go odrzucisz-powróci.

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:54:24+01:00
Jeśli przyjaciel się nie stara, marna jest pomocy miara.
Przyjaciel powinien być zawsze.
Przyjaciel się nie poświęca, przyjaciel pomaga z radością.
Ten, kto sam nazywa się twoim przyjacielem, jest twoim wrogiem, zaś ten, kto nic o sobie nie mówi, jest twoim przyjacielem
W przyjaźni najważniejsze: pomoc, uśmiech, szczęście.
1 5 1