Odpowiedzi

2009-12-21T21:56:58+01:00
*Działam w młodzieżówce partyjnej
*Piszę teksty dla niezależnej strony informacyjnej
*Piszę artykóły dla gazety lokalnej
*Jestem wolonteriuszem w domu pomocy społecznej

Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:57:28+01:00
-głosowanie w wyborach
-udział w koncertach, festynach itp
-udział w ankietach,
-działanie w różnych organizacjach np.PCK
2009-12-21T22:02:42+01:00
Gra w orkiestrze,zawody sportowe,udzielanie się w domu kultury,PCK-Polski czerwony krzyż