Odpowiedzi

  • Anko
  • Rozwiązujący
2009-12-21T22:06:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T22:09:52+01:00
P-pole równoległoboku
h1-wysokość opuszczona na krótszy bok
h2-wysokość opuszczona na dłuższy bok

P=axh
P=6cmx4cm
P=24cm2

h2=24cm2:8cm=3cm

Odp.Pole tego równoległoboku jest równe 24cm2, a druga wysokość ma długość 3cm.
4 4 4
2009-12-21T22:41:40+01:00
P-pole równoległoboku
h1-wysokość opuszczona na krótszy bok
h2-wysokość opuszczona na dłuższy bok

P=axh
P=6cmx4cm
P=24cm2

h2=24cm2:8cm=3cm

Odp.Pole tego równoległoboku jest równe 24cm2, a druga wysokość ma długość 3cm.
2 3 2