Odpowiedzi

2009-12-21T23:29:30+01:00
1²⁰+2³⁰+3⁴⁰+4⁵⁰ =


1²⁰ = 1
2³⁰= 1073471824
3⁴⁰= 12157665459056928801
4⁵⁰ = 1267650600228229401496703205376

1 + 1073471824 + 12157665459056928801 + 1267650600228229401496703205376 = 1267650600240387066956833606002

na samym końcu będzie cyfra 2...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T23:36:34+01:00
1²⁰+2³⁰+3⁴⁰+4⁵⁰ = 1 + 1073471824 + 12157665459056928801 + 1267650600228229401496703205376 = 1267650600240387066956833606002

Ta cyfra to 2
2009-12-22T00:18:53+01:00
1²⁰ + 2³⁰ + 3⁴⁰ + 4⁵⁰ = L
1²⁰ = 1
2³⁰ = 2¹⁰ *2¹⁰ *2¹⁰ = 1024*1024*1024
4*4 = 16 , 16*4 = 24
Ta liczba kończy się cyfrą 4
3⁴⁰ =( 3⁴)¹⁰ = 81¹⁰ - ta liczba kończy się 1
4⁵⁰ = (4²)25 = 16²⁵ - ta liczba kończy się 6
Dodajemy te liczby i otrzymamy na końcu 2 , bo
1+ 4+1 + 6 = 12


1 1 1