Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T09:56:39+01:00
Moim zdanie jest to uczciwe,bo co to by były za święta jak Mikołaj przychodził by kilka razy w roku.Prezenty dostaje się prawie codziennie.A te kture dostajemy pod choinke są inne.Czeka się na niego z upragnieniem cały rok,a oczekiwanie czasami przerasta nasze myśli.Kazdy człowiek powinien wiedziec że tradycja jest bardzo ważna,i miło ją podtrzymywac.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T10:01:04+01:00
Według mnie jest to uczciwe,ponieważ w świętach nie chodzi o to,żeby ciągle dostawać prezenty,lecz aby spędzić czas w rodzinnym gronie.Prezent ma być tylko jednorazowym dodatkiem.Wiadomo,że miło jest jak dostaje się prezent,ale nie powinno żądać się za dużo.
1 1 1
2009-12-22T12:09:28+01:00
Według mnie to jest uczciwe, bo gdyby Mikołaj przychodził to nas częściej niż tylko raz w roku to nie czekalibyśmy na niego tak jak czekamy teraz gdy przychodzi tylko raz w roku i te prezenty nie byłyby tak dla nas cieszące jak są teraz ;)

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ;)
2 5 2