Odpowiedzi

2009-12-22T10:25:33+01:00
U

Kupiłam dziś w sklepie czerwone korale.
Chciałbym mieć kucyka.
Dzisiaj rano zjadłam dużą kanapkę.
Na obiad będę miała ziemniaki, schab i kapustę.
Bardzo lubię moje zwierzęta.

Ó

Chciałbym być królewną.
Wczoraj posprzątałam pokój.
Później zjem to jabłko.
Mój tata pojechał ze mną na zakupy.
Podczas przeziębienia brałam dużo leków.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T10:37:25+01:00
Mój przyjaciel niósł dużo róż, gdzie tak wędrujesz spytałam,wędruję po świecie,móc poznac kulturę.Snuję,czuję i marzę,używając mało słów.Przez dróżkę poznaję brzózkę,skróciwszy drogę postanawiam wrócić.Mój wizerunek malutki, skromniutki a z Ciebie jest dzikus i dzidziuśi maluszek.Daj mi buzi w usta i niepsuj nastroju.