Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T10:39:47+01:00
Najpierw musisz zaplanować coś np. wycieczkę, w ten sposób że:
1. Ustal miejsca do zwiedzenia.
2. Przygotuj ekwipunek.
3. Podlicz koszt wyjazdu wszystkich uczestników, a następnie jednego.

Mam nadzieję, że pomogłam.<3
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T10:47:39+01:00
Najpierw analiza sytuacji np.możliwości działania i ich zagrożeń, następnie ustaleniu celów co mozna zrobic jakie są wyjscia, w realizacji ich celów należy przestrzegać zasady, porównaniu strony czynnej ze stroną bierną.Najwżniejsze na koniec w tym wszystkim jest ostrożności podczas analizowania danych.
2 2 2