Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T12:17:21+01:00
Życzę Ci wszystkiego najlepszego na te nadchodzące Święta Bożego Narodzenia, żebyś spędziła je w gronie rodzinnym, bez żadnych kłótni i żebyście się wszyscy kochali. Natomiast na najbliższy nadchodzący rok 2010 życzę ci samych sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym(szkoła), żebyś spełniła swoje wszystkie marzenia i żebyś żyła w zdrowiu, bo to jest najważniejsze.

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ;)
2009-12-22T12:21:19+01:00
Wszystkiego najlepszego
usmiechu na twarzy
wszystkiego co Ci sie marzy
szczesliwego skoku
do 2010 roku
prezentow wiele
zdrowego ducha w ciele
wielu gosci
na stole obfitosci
Niech mały Jezusek Ci blogoslawi
i trosk wszystkich Cie pozbawi
wszystkiego najlepszego Justynko!
2009-12-22T14:10:39+01:00
W dniu Bożego Narodzenia;
Dziś składam ci życzenia,
Aby raźniej w duszy było,
Aby ci się dłużej żyło,
Aby szczęścia i radości,
Pomyślności i miłości
Z życia nigdy nie ubyło,
Aby ci się lepiej żyło.
W życiu bez smutku i cierpienia,
Oto moje są życzenia.